Протягом осені 2020 року команда фахівців у різних напрямках бізнесу компанії “Мікрохім” брала участь у навчальних сесіях, які організував Проєкт USAID “Економічна підтримка Східної України”. Метою навчання було отримання фахівцями компанії знань, необхідних для створення стратегії розвитку бізнесу на наступні п`ять років.
До консультування з питань побудови стратегії Проєкт USAID залучив експертів міжнародної консалтингової компанії “Роланд Бергер”.
Розроблена в рамках проєкту стратегія передбачає суттєве збільшення продажів лікарських засобів виробництва “Мікрохім” на українському ринку та вихід на ринки країн Європейського Союзу.
“Зараз ми маємо в розробці до тридцяти нових лікарських препаратів – таблеток, спреїв, ін’єкцій. Надалі плануємо інвестувати у розробку нових ліків, розвиток виробництва та нові потужності, – говорить про плани генеральний директор компанії Ігор Погромський. – Зважаючи на амбітні плани розвитку, ми постійно навчаємо людей – як провідних фахівців, так і менеджмент. Наші працівники беруть участь у спеціалізованих курсах для покращення виробничих процесів у фармацевтичній галузі. У подальшому для нас стратегічно цікаво вийти на ринок Європи. Це новий виклик та нові можливості – для цього нам потрібно пройти європейську сертифікацію. Під час сесій зі стратегічного навчання ми дізналися, які препарати можуть бути цікаві європейському ринку, будемо рухатися у тому напрямку”.
Проєкт USAID планує продовжити співпрацю з “Мікрохім” у 2021 році та сприяти реалізації його стратегії”, – говорить керівник напряму виробництва та інтернаціоналізації бізнесу Проєкту USAID Олег Мирошніченко.
Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії “Схід економічних можливостей”. Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Ще ніколи не було стільки проєктів, готових залучати інвестиції та допомагати стати регіону сильним, креативним та привабливим для роботи й життя.